Студенческий план подписки (проблемы)


Добрый день, сегодня в 7:58 утра, я оплатил студенческую подписку creativ cloud. Деньги были списаны, но дальше никаких действий не произошло, письма на почте нет, а в самом adobe аккаунте указано, что я всё так же пользуюсь бесплатной версией подписки. Есть ли какие-то решения этой проблемы ?

does cloud subscription show on account page?

https://www.adobe.com/account.html subscriptions on adobe page

if have more 1 email, sure using correct adobe id?

.

if yes

log out of cloud account... restart computer... log in paid cloud account

-sign in http://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/account-password-sign-faq.html

-http://helpx.adobe.com/creative-cloud/kb/sign-in-out-creative-cloud-desktop-app.html

-http://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/activation-network-issues.html

-http://helpx.adobe.com/creative-suite/kb/trial--1-launch.html

-id https://helpx.adobe.com/contact.html?step=zna_id-signing_stillneedhelp

-http://helpx.adobe.com/creative-cloud/kb/license-this-software.html

.

if no

this open forum, not adobe support... need adobe staff help

adobe contact information - http://helpx.adobe.com/contact.html

chat/phone: mon - fri  5am - 7pm  (us pacific time) <=== note days , time

-select product , need with

-click on blue box "still need help? contact us"



More discussions in Adobe Creative Cloud


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Reader DC

AdobeIDの作り方

Adobe InDesign CC 2017 has stopped working